Create an Account

Korpa

Close

No Products in the cart.

Uslovi korišćenja sajta foxnails.rs

Sadržaj

1. Opšti uslovi
2. Garancija kvaliteta
3. Privatnost podataka
4. Saglasnost i promene uslova
5. Osnovni podaci o firmi
6. Opis robe
7. Izjava o konverziji
8. Korisnički servis
9. Dostava robe i eventualna ograničenja
10. Politika reklamacija
11. Zaštita privatnosti korisnika
12. Zaštita poverljivih podataka o transakciji
13. Povraćaj sredstava
14. Izjava o PDV-u
15. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
16. Korišćenje poklon vaučera i kodova za sniženje

Opšti uslovi

1. Nakon prijema porudžbine putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši telefonsku potvrdu.
2. Nakon potvrde porudžbine od strane kupca, porudžbina je neopoziva.
3. Prodavac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u predviđenom roku.
4. U slučaju bilo kakve promene prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde porudžbine.
5. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene porudžbine.
6. U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde porudžbine.
7. U slučaju da nakon izvršenog poručivanja proizvoda, bude utvrđeno da je greškom na sajtu za poručeni proizvod označena pogrešna cena (npr. umesto 5000, stoji cena 50 RSD), prodavac će nastojati da kupca u što kraćem roku obavesti o uočenoj grešci i tačnom iznosu cene koja je za poručeni proizvod važila u trenutku poručivanja. U tom slučaju kupac ima pravo da poručeni proizvod plati po ispravnoj maloprodajnoj ceni ili da odustane od porudžbine.

 

Garancija kvaliteta

FOX garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi FOX. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa računom. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

 

Privatnost podataka

U ime internet prodavnice FOX obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni internet prodavnice FOX (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

Saglasnost i promene uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim na ovoj strani.

FOX se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

 

Osnovni podaci o firmi

Creative line solutions doo, u daljem tekstu FOX
Jovana Brankovica 144, 11273 Batajnica
šifra delatnosti: 4690, Nespecijaliyovana tragovina na veliko
PIB: 112573204
Matični broj: 21699993
Žiro račun: 170-0030053875002-41
E-Mail: kontakt@foxnails.rs
Web adresa: foxnails.rs

 

Opis robe

FOX se bavi online prodajom kozmetičkih proizvoda i opreme za profesionalnu upotrebu, (Proizvodi) preko sajta https://foxnails.rs.

 

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/Vaša banka izdavalac, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat.

Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne varijacije od originalne cene navedene na našem Vebsajtu i one koju možete videti na Vašem bankovnom izvodu.

 

Korisnički servis

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi sa kupovinom na Sajtu, korišćenjem Sajta, kao i bilo koja druga pitanja, slobodno nas kontaktirajte na sledeću imejl adresu office info@foxnails.rs u bilo koje doba dana ili noći.

 

Dostava robe i eventualna ograničenja

Predaja robe kurirskoj službi se vrši u roku od 48 sati od trenutka kada Vam naš operater telefonski potvrdi porudžbinu. Pošiljke šaljemo radnim danima. Sve pošiljke primljene do 14 časova i potvrđene od strane našeg operatera poslaćemo istoga dana a biće isporučene najčešće u roku od 48 sati. Pošiljke koje primimo od petka u 14 časova do ponedeljka u 14 časova poslaćemo u ponedeljak.

Nepotvrđene porudžbine (kupac se ne javlja na telefon, nepostojeći broj i slično) neće biti poslate.

Za isporuku su odgovorne kurirske službe.

Sve porudžbine isporučuje kurirska služba POST Express 

Svi proizvodi sa sajta su NA STANJU i odmah dostupni za slanje.

 

Politika reklamacija

Ukoliko imate problem sa uređajem koji ste kupili na našem web sajtu, reklamaciju možete uraditi slanjem na e-mail office@foxnails.rs ili popunjavanjem forme na dnu strane, kako bi imali pisani trag.

Obaveza potrošača prilikom izjavljivanja reklamacije je da:

  • priloži kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini,
  • detaljno opiše primećenu neispravnost i uslove u kojima je uređaj radio,
  • kompletan uređaj dobro upakuje radi bezbednijeg transporta, najpoželjnije u originalnoj ambalaži.

*** Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije ili razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da originalnu ambalažu sačuvate jer je ona projektovana da osigura bezbedan transport uređaja. Kod nekih proizvođača, originalna ambalaža može biti i jedan od uslova za ostvarivanje prava na produženu garanciju (više od 2 godine) kod nekih uređaja, tako da treba i na to obratiti pažnju.

*** Uvek maksimalno detaljno opišite uočenu neispravnost (kada se pojavila, koliko se često manifestuje, u kojim situacijama se manifestuje, koliko manifestacije traju, itd). Ukoliko serviseri nemaju detaljan opis, može se desiti da ne uoče kvar i vrate Vam uređaj kao ispravan.

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina i dostavite dokaz o kupovini dobićete pisanu ili elektronsku potvrdu kojom će vam biti potvrđen prijem reklamacije, odnosno saopšten broj pod kojim je vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija a vi ćete pisanim, telefonskim ili elektronskim putem dobiti potvrdu o tome.

U roku od 8 dana od dana reklamiranja uređaja u servisu ili dana kada je reklamacija izjavljena putem call centra, dobićete odgovor na Vaš zahtev nakon čega će, ukoliko je prihvaćena, reklamacija biti rešena u primerenom roku.

Kako da reklamirate proizvode:

  • Stavite proizvode u originalnu ambalažu zajedno sa kopijom računa i nalepnicama (ako su bile deo pakovanja i ako ste sačuvali ambalažu)
  • Zamotajte kutiju tako da ne dođe do štete tokom transporta. Za ovu svrhu bilo bi najbolje koristiti omot, papir, plastičnu vrećicu ili veću kutiju (molimo Vas nemojte staviti nikakvu vrpcu ili slično, jer to ne može mnogo da utiče na sigurnost iste)
  • Pošaljite nam zamotanu robu na adresu koju ćete dobiti po potvrdi reklamacije. Imajte na umu da poštarina za paket ide o vašem trošku. U svakom slučaju, ne šaljite robu za otkup! U tom slučaju neće biti prihvaćena! (Preporučujemo da robu pošaljete brzom poštom, osigurano na cenu robe). Molimo ne nosite proizvode direktno u skladište.

Za tehničku robu, Zakon propisuje najduži rok za rešavanje reklamacije od 30 dana, a za ostalu robu do 15 dana, od prijema proizvoda u servis. Mi ćemo se potruditi da sa naše strane maksimalno skratimo period čekanja ali ne možemo uticati na rad ovlašćenih servisa i vreme koje je njima potrebno da uređaj poprave ili proglase nepopravljivim.

Robu pristiglu sa servisa, a za koju je reklamacija prihvaćena, naša firma vraća kupcu, bez troškova za kupca. Kupcu će Prodavac dostaviti popravljeni proizvod na isti način na koji mu je prvobitno dostavljen reklamirani proizvod. Ukoliko Vas dostavljač ne pronađe na dostavnoj adresi, dostavna služba Vas kontaktira i dogovara novi termin dostave. Ukoliko nakon toga dostavljanje reklamirane robe bude i dalje onemogućeno krivicom Kupca, odnosno osobe koja je naznačena prilikom unošenja informacija o dostavi, roba će biti vraćena u sedište Prodavca. Nakon isteka perioda od 10 radnih dana Prodavac ne preuzima više nikakvu odgovornost za dati proizvod i proizvod može biti predat na recikliranje, odnosno rashodovan.

Ako se reklamacija ne prihvati (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), kupac može da izabere da mu se uređaj dostavi o njegovom trošku ili da uređaj bude recikliran.

Prodavac nije odgovoran i nije u obavezi da prihvati reklamaciju ukoliko:

  • Nije dostavljen dokaz o kupovini
  • Uređaj je fizički oštećen
  • Uređaj nije korišćen prema proizvođačkoj specifikaciji
  • Uređaj je oštećen nestručnim rukovanjem

U ovim slučajevima možemo da na Vaš zahtev uređaj pošaljemo u ovlašćeni servis o Vašem trošku ali će servis naplatiti dijagnostiku uređaja i popravku, ukoliko pristanete na to. Troškove dijagnostike i eventualne popravke, kao i transporta uređaja, u ovom slučaju snosi kupac.

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke.

FOX Srbija će Vam rado pomoći oko informacija o servisima i posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

Ukoliko ste nezadovoljni kupljenim proizvodom i zelite da ga vratite i da dobijete nazad svoj novac, imajte na umu, da kutija, kao i proizvod, moraju da budu neoštećeni, bez ikakvih tragova korišćenja. U suprotnom, nećemo biti u mogućnosti da odgovorimo na Vaš zahtev i proizvod će Vam biti vraćen. Takođe je potrebno popuniti izjavu o odustanku od ugovora koju možete preuzeti na OVOM linku i priložiti ga uz proizvod koji se vraća. Više informacija možete dobiti na OVOM linku

Vrste reklamacija

1) DOA (eng. Dead on Arrival) – nesaobraznost uređaja je utvrđena u samom startu, prilikom njegove instalacije ili prvog puštanja u rad (bilo da je oštećen, neispravan, nedostaju mu neki delovi, ne obavlja funkcije u skladu sa naznačenim specifikacijama). Ovakva reklamacija se prijavljuje na licu mesta, ispred kurira koji Vam je uručio paket. Ukoliko kurir ne sačeka da proverite paket a neispravnost utvrdite prilikom prvog puštanja u rad, potrebno je da reklamaciju prijavite odmah, odnosno najkasnije 24h nakon prijema paketa kako bi bila tretirana kao DOA i bila rešena po ubrzanoj proceduri.

2) Funkcionalne neispravnosti uređaja u toku trajanja saobraznosti – Uređaj je je ispoljio neispravnost u toku trajanja zakonske saobraznosti. Nakon toga mi šaljemo kurira da preuzme neispravan uređaj od Vas. Takođe, neispravan uređaj možete i poslati direktno ovlašćenom servisu i tako skratiti vreme rešavanja reklamacije. Troškovi kurira idu na teret kupca.

3) Funkcionalne neispravnosti uređaja u toku trajanja produžene garancije – Uređaj je ispoljio neispravnost u toku trajanja dodatne garancije (posle druge godine korišćenja). Reklamacija se sprovodi po uslovima koje je proizvođač naveo u Uslovima dodatne garancije.

4) Reklamacija na oštećenu pošiljku – Ukoliko Vam uređaj koji ste poručili stigne oštećen prilikom isporuke, potrebno je u roku od 24 sata kontaktirati kurirsku službu koja je uređaj dostavila kako bi napravili zapisnik, a zatim nas obavestiti o tome. Ukoliko prilikom preuzimanja paketa primetite da je paket (kutija uređaja) oštećen, možete odbiti paket ukoliko Vam prethodno kurir ne dozvoli da proverite sadržaj paketa. Ukoliko odbijete paket zbog sumnje u oštećenje, potrebno je da nas pozovete kako bi Vam odmah poslali drugi paket o našem trošku.

Zaštita privatnosti korisnika

FOX čuva privatnost i podatke o ličnosti svih naših kupaca, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. FOX je uskladio svoje poslovanje sa navedenim zakonom.

Kako biste se obavestili o tome kako obrađujemo i štitimo Vše podatke o ličnosti FOX , kao i Vašim pravima povodom toga, pogledajte naše Obaveštenje o privatnosti .

 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

 

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, FOX je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

 

Izjava o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.must.gov.rs/adrbodies

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

 

Korišćenje poklon vaučera i kodova za sniženje (vaučeri, kuponi za popust)


Kupac može primeniti kod za popust prilikom kreiranja porudžbine pod sledećim uslovima:
Kod za popust se ne može više puta primenjivati
Kodovi za popust se ne mogu kombinovati jedan sa drugim
Vrednost kodova za popust se ravnomerno izračunava između svih artikala u redosledu gde se kod za popust može primeniti:
(a) U slučaju da kupac odustane od kupoprodajnog ugovora ili vrati deo robe iz redosleda kojim je primenjen kod za popust, kupcu će biti vraćen adekvatan iznos koji je stvarno platio za vraćenu robu po kupoprodajnom ugovoru.
(b) Ako kod za popust ima ograničen period važenja, kupac ga može koristiti tokom perioda koji se završava na datum važenja. Zbog nekorišćenja kupona za popust u roku važenja, kupac nema pravo na bilo kakvu nadoknadu za neprimenjeni kod za popust.
(c) U slučaju da je kod za popust primenjen suprotno pravilima operatera za korišćenje kodova za popust, operater ima pravo da ne prihvati tako primenjen kod za popust u nalogu i da odustane od zaključene kupovine – ugovor. Ova pravila se primenjuju na korišćenje kupona za popust, osim ako operater izričito nije drugačije naveo.
(d) Poklon vaučeri
Poklon vaučer važi 1 mesec od datuma izdavanja.
Šifra navedena na poklon vaučeru je jedinstvena i može se koristiti jednokratno.
Poklon vaučer se može iskoristiti i za cenu prevoza.
Neiskorišćeni poklon vaučer se ne može zameniti za drugi, nadoknađen ili produžen.

Slobodno nas kontaktirajte ukoliko imate neka pitanja, zamerke ili pohvale.

 

Hvala na poverenju.

 

Obrazac za raskid ugovora

Ugovor na daljinu

 

Pogledajte celu ponudu proizvoda na našem sajtu: F.O.X. SHOP

Zapratite nas na društvenim mrežama:
instagram.com/f.o.x_nails_srbija/
facebook.com/f.o.x.nails.srbija